07 februar 2013

Cowboyjakke med læderærmer


 Er endelig blevet færdig med min nye cowboylæderjakke.
Som jeg viste i et tidligere indlæg har jeg købt en cowboyjakke til 40 kr. og en læderjakke til 120 kr. i genbrug. Jeg tog så ærmerne af begge jakker og syede cowboyjakken lidt ind, så den passede.

Først vendte jeg læderjakken på vrangen.

Klippede foret af i ærmerne.


 Sprættede ærmerne op.



Og da jeg gerne ville have lidt former i min jakke, syede jeg den lidt ind i siderne.




Men da det ikke er lige til at sy i læder, og jeg ikke selv har en symaskine i øjeblikket, gik jeg op til en skræder med den. 


Fik den så tilbage i dag, og er virkelig glad for resultatet. Jeg ville ikke kunne have gjort noget det var bare tæt på det den skræder har. Så selvom jeg ikke har lavet den helt selv, er det bedre end hvis den var blevet sjusket og grim. 




Hvis i vil have mere inspiration har hende her også lavet en, og på ebay han man købe en.
Nu glæder jeg mig bare til at bruge den og til at det måske bliver lidt varmere.

/Line..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar