19 januar 2013

Denim jakke med læder ærmer

Har i lang tid ledt efter en jakke, hvor det var en cowboyvest med læder ærmer, men syntes dem man kunne købe var for dyre (op imod 2000kr.) Så nu har jeg altså beslutet mig for selv at lave det. 

Har været i genbrugen, da jeg ikke selv har en cowboyjakke/vest eller en læderjakke. Og ville ikke bruge en formue på det, nu hvor jeg alligevel skal "ødelægge"/klippe og sy i dem. 

40 kr. i genbrug

125 kr. i genbrug


Så har jeg tænkt mig at klippe ærmerne af vesten og læderjakken, og sætte læder-ærmerne på vesten.




Der går nok lidt tid før jeg bliver helt færdig, da jeg lige skal have min gamle symaskine op og køre og lånt en nål, der kan sy i læder. Men der kommer helt sikkert nogle billeder af det om en uges tid. 
Får også snart nogle spikes hjem fra ebay, som jeg måske har tænkt mig at tage på.

/Line..
 

1 kommentar:

  1. Tror det kommer til at se viildt lækkert ud! Og super god ide :-)
    -Er også helt vild med de blå negle, du har haft lavet. De er sååå fine!

    xx Emma

    SvarSlet